Sunday, April 4, 2010

Rindu Nyer kat Dier....huhuhu....

5.4.2010 ( Isnin)

Nie dekat Masjid Putra..kt cnie la aku slalu duduk kl terasa bosan kt rumah..huhu.
Suke tengok gelagat2 orang kt cnie..pemandangan pun cantik kalau malam...


Nie la Si Dia aku yang tersayang,... sian dier demam...

Lame dah x masuk cnie...huhu...

Hati tengah sedih nie sebab si die sakit sekarang nie...huhuhu

Dekat sebulan dah die x leh jalan...kesian sangat...

Tu pun baru 2mgu lepas adik ade mase dtg tuk cek keadaan die n anta servis..huhuhu

Ingatkan hr nie dapat bawak dier jalan2 manje2 ngan dier ...

Tapi sedihnyer xdapat jugak..huhuhuu Sedihnyer huhuhu...

Sepatutnyer semalam (ahad) adik datang pasang semula barang2 yg diantar servis 2 tapi x jadi Sb ade barang yg diorder x sampai lagi huhuh...

Susah jugak xde si dia nie...nak pi mn2 pun terbatas...

Walaupun hakikatnyer aku xkan la kaki merambu..

Tapi kadang2 perlu jugak keluar rumah tuk melihat2 keindahan dunia nie...

Bile agaknyer nak dapat dating ngan dier huuhu..

Baru2 nie...adik ade suggest kt aku suh amik sidia yg baru...

Tapi aku sayang kt dier..selesa sangat ngan die....huhuhu

Ape yg penting x lame dah nak tanggung die tu...

Baru sekarang aku rase banyak betul dugaan bile dah ade sidia nie..huhuhu

Balik cuti akhir bulan 3 yg lepas x best sb x leh bawak mak abah jalan2..Kuar makan2..
Walaupun cuti lame tapi duk umah je x leh jalan2...huhuhu
cedihnyer....

Mudah2an cepat la adik datang beiki si dia ku yang tersayang...huhuh...

rindu sangat nak dating ngan die ...aku bersyukur sangat ade si dia..

Walaupun die sakit aku tetap sayang...

Aku berharap sakit nya x teruk huhu...
Amin....










No comments: